svētdiena, 2011. gada 2. oktobris

Biezpiena groziņi

Man ir liels gandarījums, ka mans blogs ir bijis interesants tik daudziem, jo nepilna gada laikā to ir apmeklējuši 20 tūkstoši jauku cilvēku! Šim notikumam par godu prezentēšu savu top secret - biezpiena groziņus ar žāvētām dzērvenēm.


Padomju laikos bija līdzīga kūka "Līgo", tikai bez ogām. Šo cepu ļoti bieži un var teikt, esmu šīs kūkas atkarīga :)

Biezpiena pildījums
800g - 1000g biezpiens
Cukurs pēc garšas
Kaltētas dzērvenes 200g(aplej ar siltu ūdeni vai brendiju, lai uzbriest)
2 olas (es lieku 1 olu un 2 -3 olu dzeltenumus)
1. ēdamkarote milti
Vanilīns

Smilšu mīkla, ar šo daudzumu var piepildīt 12 - 14 lielās formītes)
100 g cukurs(labāk pūdercukuru)
200g sviests
300g milti
Vanilīns
Ja ir (man, piemēram, ir gandrīz vienmēr) var pielikt vienu olas dzeltenumu.

Samīca cukuru ar sviestu, olas dzeltenumu un vanilīnu, miltus izsijā uz galda un vidū liek samīcīto sviestu, visu samīca un gatavu mīklu diezgan plānā kārtā iespiež groziņu formītēs(ietaukotās).


Biezpienu sajauc ar cukuru, olām, miltiem, vanilīnu un pieber uzbriedinātas dzērvenes. Liek formītēs uz mīklas un cep 180° kamēr biezpiens zeltaini brūns.


Pa virsu var uzlikt ābolu šķēlītes



Mans ieteikums no formītēm ņemt ārā kamēr groziņi vēl silti, jo kad tie atdzisīs, būs grūtāk izkratāmi.
Var pārkaisīt ar pūdercukuru...


Atvainojos, ja kādu būšu padarījusi līdzatkarīgu :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru